Kryzysy, niezależnie od ich natury – czy to ekonomiczne, zdrowotne czy społeczne – zawsze pozostawiają ślad w sposobie, w jaki zarządzamy organizacjami. Jednym z obszarów, który szczególnie odczuwa wpływ dynamicznych czasów, jest zarządzanie personelem.
Z badania PwC „Global Crisis Survey 2019” wynika, że wiele firm w ostatnich latach doświadczyło przynajmniej jednego rodzaju kryzysu – w Polsce było to 67% przedsiębiorstw, na świecie 69%. Najwięcej kryzysów dotyczyło płynności finansowej (25%), nadużyć zarządu (23%), a także awarii operacyjnych (takich jak zakłócenie działania) i technologicznych (po 22%).
Czytaj artykuł: Wpływ kryzysów na strategie zarządzania personelem: nauczki, które wynieśliśmy
Z badania PwC „Global Crisis Survey 2019” wynika, że wiele firm w ostatnich latach doświadczyło przynajmniej jednego rodzaju kryzysu – w Polsce było to 67% przedsiębiorstw, na świecie 69%. Najwięcej kryzysów dotyczyło płynności finansowej (25%), nadużyć zarządu (23%), a także awarii operacyjnych (takich jak zakłócenie działania) i technologicznych (po 22%).
Czytaj artykuł: Wpływ kryzysów na strategie zarządzania personelem: nauczki, które wynieśliśmy