Już jest 🔥 #raport o #EmployerBranding w Polsce od HRM Institute
Wiele w nim ciekawych danych (co roku czytam!) i to ważne, aby je mierzyć i pozyskiwać z każdej możliwej strony, bo na danych powinna się opierać każda dobra strategia EB i efektywne działania do wykonania.
Najbardziej przykuło moją uwagę:
📌Co sprawia, że kandydaci zwracają uwagę na naszą ofertę pracy, a nie na konkurencje? (czyli warto wyeksponować w ogłoszeniu o pracę)
71% - Wynagrodzenie i benefity
67% - Docenianie pracownika w pracy
63% - Atmosfera w firmie
To prawda! Ważne aspekty dla pracownika, jednak nadal niedoceniane/niewidoczne dla pracodawców😞Pracujemy dla pieniędzy, aby utrzymać siebie (rodzinę), rozwijać pasje, pojechać na wakacje… ale chcemy pracować w miłej atmosferze, wśród przyjaznych ludzi, którzy doceniają to co robimy.
📌Employer branding jest ważny, ale nie najważniejszy - 51%.
Wg mnie niestety nadal widać niedocenienie EB w organizacjach. Jeśli chodzi o działania wspierające rekrutację, to jest ważny, ale jako obszar działania (w całości) to już ma mniejsze znaczenie dla firmy (lekceważenie wartości). Szkoda, bo przecież wspomaga kilka procesów firmowych, wspiera markę, a może nawet przynieść potencjalnych klientów.
#polecam poczytać: https://lnkd.in/dWAaJrYf
Wiele w nim ciekawych danych (co roku czytam!) i to ważne, aby je mierzyć i pozyskiwać z każdej możliwej strony, bo na danych powinna się opierać każda dobra strategia EB i efektywne działania do wykonania.
Najbardziej przykuło moją uwagę:
📌Co sprawia, że kandydaci zwracają uwagę na naszą ofertę pracy, a nie na konkurencje? (czyli warto wyeksponować w ogłoszeniu o pracę)
71% - Wynagrodzenie i benefity
67% - Docenianie pracownika w pracy
63% - Atmosfera w firmie
To prawda! Ważne aspekty dla pracownika, jednak nadal niedoceniane/niewidoczne dla pracodawców😞Pracujemy dla pieniędzy, aby utrzymać siebie (rodzinę), rozwijać pasje, pojechać na wakacje… ale chcemy pracować w miłej atmosferze, wśród przyjaznych ludzi, którzy doceniają to co robimy.
📌Employer branding jest ważny, ale nie najważniejszy - 51%.
Wg mnie niestety nadal widać niedocenienie EB w organizacjach. Jeśli chodzi o działania wspierające rekrutację, to jest ważny, ale jako obszar działania (w całości) to już ma mniejsze znaczenie dla firmy (lekceważenie wartości). Szkoda, bo przecież wspomaga kilka procesów firmowych, wspiera markę, a może nawet przynieść potencjalnych klientów.
#polecam poczytać: https://lnkd.in/dWAaJrYf